nog 24 dagen! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu nog 24 dagen! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

nog 24 dagen!

Door: Bianca Goedegebuure

Blijf op de hoogte en volg Femmie

22 April 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Nog 24 dagen. Het komt nu echt heel dichtbij.
Eergisteren de koffers van zolder gehaald. Dan wordt het overzichtelijk wat er nog aangeschaft moet worden.
Een of twee keer per week krijgen we de nieuwsbrief van www.thailandvoorbeginners.nl
Dat bracht gister heel wat hilariteit hier in huis!
Ed heeft namelijk geoefend met het gebruik van een hurktoilet!!!
Ik zal jullie de details besparen, maar als jullie Ed een beetje kennen kan je je voorstellen hoe we hebben gelachen.
Ik was net te laat om er een foto van te maken met mijn mobiel. Helaas!!!
Ook leven de cliënten waar ik kom heel erg mee. Een dame is nog nooit in het buitenland geweest. Ze vind mijn verhalen geweldig, maar vind het ook eng dat ik zo ver weg ga en zo lang!
Kortom.........de voorbereidingen zijn ook errrruuuggg leuk.
Tot later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Femmie

Femmie en Bianca Wij gaan samen met onze mannen Ton en Ed en neef Mark op reis naar Thailand!! Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen! Groeten Femmie en Bianca.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8460

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Mijn eerste reis naar Thailand

Landen bezocht: