Regen!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu Regen!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

Regen!!!

Door: Femmie

Blijf op de hoogte en volg Femmie

05 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 19 regen!!

Weer vroeg wakker geworden we gaan ontbijten.
Het gaat regenen, behoorlijk regenen!! dan geen strand en geen zwembad!
Wat dan? We nemen een voet massage, Bianca en ik doen er ook nog een gezicht massage bij, het lijkt wel een hele schoonheid behandeling. Ed en Mark nemen een lichaam massage en Ton gaat voor de voet massage en de voetscrub Ton is lekker bezig en doet er een manicure bij! We zijn dus enkele uren onder de pannen worden verwend krijgen een kruiden theetje echt heerlijk!! Als we klaar zijn drinken we koffie met wat lekkers erbij. Bianca komt wat later, zij krijgt na het lakken van nagels handen en tenen een gezicht massage. Wij gaan alvast een hapje eten en doen een spelletje Skipbo. De jongens van het restaurant Ball en Chang hebben het spelletje goed door en doen tussen de bedrijven een potje mee. Bianca is ook klaar en luit bij ons aan! Na enige tijd komen Els en Ton ook aan zij doen een spelletje mee, wij frissen ons even op in het hotel en dan toch maar weer terug!
Weer eten spelletje Skipbo het regen nog steeds door!!
Dan ben ik het zat Ton (van mij) ook we gaan slapen, Bianca en Ed en Mark Els en Ton gaan nog even door!!

• 09 Juni 2014 - 07:03

Kelly:

Haha lekker hoor, schrokken ze niet van pappa's voeten? Haha!

• 09 Juni 2014 - 07:08

Femmie Van Diggele:

Ja Kel ze schrokken zich rot!! Haha maar wel goed gedaan!!

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Femmie

Femmie en Bianca Wij gaan samen met onze mannen Ton en Ed en neef Mark op reis naar Thailand!! Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen! Groeten Femmie en Bianca.

Actief sinds 09 April 2014