Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

Phuket

Door: Femmie

Blijf op de hoogte en volg Femmie

04 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 17 varen Phuket

We gaan op weg naar Phuket onderweg stoppen we bij een grensmarkt grens Thailand en Myanmar, de markt stelt niet zoveel voor maar het is leuk dat we het hebben gezien!

Dan weer verder we gaan varen met de longtailboot we varen naar het James bond eiland waar de film The man with the golden gun is opgenomen. Eerst varen we door de mangroven heel mooi! Dan zien we het eiland we kunnen vanuit de boot foto's maken. Super mooi al die eilanden in de zee!!
We stoppen op een eiland, zo gek midden in zee een dorp op en aan een eiland groot deel staat op palen in het water. We lopen wat rond het is ook wel weer heel toeristisch we kopen wat souvenirs en verbazen ons er over hoe de mensen hier wonen en dat men met heel weinig toch tevreden is!!
Op dit eiland staat de lunch voor ons klaar, ook nemen de gelegenheid om afscheid te nemen van Bastiaan en Kaeuw de reisleider en de gids. Ed spreekt ze toe, ik doe mijn verhaal van de groep en Ed spreekt de gids toe in het Engels! Ze hebben het de afgelopen drie en halve week super goed gedaan!! Ook Bastiaan doet z'n verhaal hij heeft het met deze groep ook leuk gehad!!
Dan varen we weer terug, en ja hoor!! Er komt weer een regenbui aan. Weer zijn we zeiknat ppppfffff gelukkig klaart het snel op en kunnen we een beetje opdrogen.

• 09 Juni 2014 - 06:58

Kelly:

Leuk hoor! X

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Femmie

Femmie en Bianca Wij gaan samen met onze mannen Ton en Ed en neef Mark op reis naar Thailand!! Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen! Groeten Femmie en Bianca.

Actief sinds 09 April 2014