Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Femmie

Blijf op de hoogte en volg Femmie

02 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 15 Krabi

Na het ontbijt om 7.30 uur vertrek op weg naar Krabi. Onderweg apen in een pick up truck gezien de apen (4) zaten achter in de auto! De apen moeten de kokosnoten uit de bomen halen. Ook zien we een overbeladen pick-up truck. De truck is zo hoog beladen het komt bijna boven de bus uit! Voor ons Nederlanders is dit ondenkbaar om te zien en dat het mag op de snelweg??? Onderweg even gestopt bij een rubberplantage uitleg gekregen over de verwerking van de rubber die uit de bomen druppelt.
Verder door naar hotel, daar lunchen we met z'n allen voor dat we de sleutel van de kamers krijgen.
Mooie ruime kamers, koffers neergegooid en even naar (stille)strand gegaan. Ik weet niet hoe snel het doorgegeven wordt maar er komt een dame aanlopen ze geeft massages. Bianca en ik nemen een voet scrub en een voet massage. Het is heerlijk en hebben na afloop heerlijke zachte voetjes. Ton gaat ook overstag voor een voet scrub ach wat moet dat vrouwtje hard werken. Ze legt watjes met een vloeibaar goedje op de hiel en voorvoet waar het eelt zit. Na een aantal minuten schubt ze met een scrubsteen al het eelt eraf bizar om te zien!! Het vrouwtje geeft aan dat ze wel zes a zeven behandelingen aan Ton moet geven voor het een beetje redelijk is wat zijn eelt betreft. Maar goed die tijd hebben we niet!

Terug naar hotel daar is het happy hout twee cocktails en maar een betalen. Een aantal zit aan de bar in het water en ik zit met Bianca aan de bar. Lekker pimpelen enkelen worden lekker schijt lollig oa Vincent die stuk gaat om een eekhoorntje.

In de avond eten met een deel van de groep op naar de Italiaan pizza,s eten.

Dan slapen ben kapot!! Morgen varen!!!

• 02 Juni 2014 - 17:27

Kelly:

Klinkt als een relaxed dagje, haha die pappa met z'n voeten! X

• 02 Juni 2014 - 19:45

Daniel:

Dan moet ik daar dan ook maar heen voor mijn voeten