VAKANTIE - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu VAKANTIE - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

VAKANTIE

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Femmie

13 Mei 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Ja hoor.....eindelijk vakantie! Gisteravond deed ik langer over mijn route door alle vakantiewensen die ik kreeg van de cliënten.
Van 1 echtpaar kreeg ik zelfs een wenskaart. Erg lief hoor!
Vanmiddag nog wel een heel klein overlegje en daarna krijg ik een borrel aangeboden omdat ik op 1 mei 12 1/2 jaar in dienst ben bij Laurens!
Mooi begin toch van een prachtige vakantie.
Mijn koffer is zo goed als klaar,rugzak ook bijna.
De mannen zijn nog aan het werk. Mark zijn laatste werkdag,morgen nog school.
Ed moet morgen nog werken.
Nog 3 nachtjes slapen................♡♥♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Femmie

Femmie en Bianca Wij gaan samen met onze mannen Ton en Ed en neef Mark op reis naar Thailand!! Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen! Groeten Femmie en Bianca.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 8439

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Mijn eerste reis naar Thailand

Landen bezocht: