Nog drie weken werken!! - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu Nog drie weken werken!! - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Femmie Diggele - WaarBenJij.nu

Nog drie weken werken!!

Door: Femmie

Blijf op de hoogte en volg Femmie

22 April 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Lieve mensen.

Nog even en dan is het zover. We gaan naar Thailand!! Ook wij hebben de koffers van zolder gehaald.

Nou Ed ik wil zaterdag wel even zien hoe goed jij hebt geoefend met hurkend toiletteren!!
Lijkt me hilarisch om te zien,
Het is wel heeeeel spannend ik vind vliegen namelijk echt niet leuk! Maar goed ik heb dan wel weer mijn neef Mark die me bij zal staan!! Al met al we hebben er zin in!!

Groetjes Femmie Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Den Haag

Femmie

Femmie en Bianca Wij gaan samen met onze mannen Ton en Ed en neef Mark op reis naar Thailand!! Wij willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen! Groeten Femmie en Bianca.

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8444

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Mijn eerste reis naar Thailand

Landen bezocht: